Kristīgās dzīves skrējiens. 3. daļa.
Tālāk mācītājs izstāstīja vienu pamācošu stāstu par dzīvniekiem. Reiz, kopā sapulcējās dažādi dzīvnieki un nolēma atvērt skolu. Šajā skolā bija dažādas disciplīnas – skriešana, peldēšana, lēcieni, u.c. Nodarbību laikā parādījās dažas problēmas – izrādījās, ka pīle bija teicama peldētāja, bet ļoti vāja skrējēja. Pīlei piedāvāja palikt uz papildu nodarbībām, lai uzlabotu savus rezultātus skriešanā. Bet pīle savainoja savas plezniņas, un dēļ tā viņa nevarēja ne tikai skriet, viņai kļuva arī grūti peldēt.Trusītis labi skrēja, bet atpalika peldēšanā. Viņš sāka daudz tērēt laiku tam, lai mācītos peldēt, bet bez īpašiem rezultātiem. Dēļ tā, ka viņš daudz laika pavadīja ūdenī, viņš saslima, un vairs neko nevarēja darīt.Ērglis bija līderis lidošanā, bet pavisam vājš peldēšanā.Galu galā, dēļ tā, ka dzīvnieki gribēja būt vienādā līmenī visās mācību disciplīnās, viņi kļuva vāji tajā, kas bija viņu stiprā puse, viņu aicinājums, un pārvērtās par viduvējībām. Un viss tikai tāpēc, ka viņi sāka sevi trenēt tajā, uz ko Dievs Viņus neaicināja.Mēs bieži esam līdzīgi šiem dzīvniekiem, pārdzīvojam un cenšamies nodarboties ar to, uz ko Dievs mūs nav aicinājis, un pilnībā neattīstām un netrenējamies tajā, kas mums ir dāvāts, kā dāvana no Dieva, lai izpildītu mūsu aicinājumu. Dievs mūs katru ir apdāvinājis ar konkrētām dāvanām, bet nevis ar visām dāvanām, un tas saistīts ar to, lai katrs no mums darbotos. Tāpēc atrodiet savu dāvanu un kalpojiet ar šo dāvanu, pagodinot Dievu.Diemžēl mūsdienu izglītības sistēmā arī var redzēt līdzīgas galējības. Tā vietā, lai noteiktu katra skolēna stiprās puses, bērni ir pārslogoti ar lielu mācību priekšmetu daudzumu. Dēļ tā, ka nepadodas kāds mācību priekšmets, daudzi bērni jūtās neveiksminieki, daži kļūst par viduvējībām, citi vispār zaudē interesi par mācībām. Bet problēma ir tajā, ka bērni mācās to, uz ko nav aicināti. Cik svarīgi, ir atrast savu celiņu Dievā un skriet pa šo celiņu.